Coronavirus – Sospensione attività didattica

La Scuola di Musica di Fiesole in ottemperanza al decreto annunciato da parte del Presidente del Consiglio sospende le attività didattiche fino al 15 marzo.
Si rende noto che dal giorno 5 marzo sono sospese anche le prove presso la Scuola e i concerti che vedono coinvolti gli allievi.
Attendiamo la lettura integrale del decreto per comunicare ulteriori prescrizioni.

English:
The Scuola di Musica di Fiesole, in accordance with the Presidential Decree announced today, is suspending all school activities through 15th March.
Please note that from tomorrow 5th March all rehearsals and concerts on School grounds involving our students are cancelled as well.
As soon as we have further details with regards to the content of the decree we will inform you.

La Scuola di Musica di Fiesole